Heb je zelf tips of opmerkingen over Kerstmarkt Gent? Plaats je beoordeling
Was perfect hebben een mooie wandeling gemaakt en genoten van de kerstmarkt.
Handige gids met duidelijke en interessante gegevens. Aanbevolen !
Voor het eerst in Gent. Het was zeer gemakkelijk te vinden en zeer gedetailleerd uitgelegd! Zeker de moeite waard een kijkje te nemen
Is top ! zoals al jullie gidsen zijn ze SUPERHANDIG en compleet
Hebben de wandeling gelopen en is echt de moeite, alle hoogtepunten kom je tegen. Voor herhaling vatbaar
Vroeger in Gent student geweest en in die tijd blijkbaar meer andere aantrekkingspunten. Gent is echt een prachtige stad met heel veel mooie gebouwen, pleinen en hoekjes. De kerstmarkt was zeker de moeite en mooi gespreid over verscheidene locaties.
Zeer handige gids, hebben ons onmiddellijk kunnen oriënteren . Het volledige traject was ontspannend. Zeer veel aandacht voor de prachtige historische gebouwen. Ook kunnen kerstinkopen doen in de aanbevolen winkelstraten. Dank jewel!
Ga je toch naar Gent? Pak dan ook je kans om de prachtige tentoonstelling 'Voor God en Geld' in het Caermersklooster te gaan zien (aan de rand van het Patershol). Een indrukwekkende en vernieuwende kijk op onze Middeleeuwen, waar je met kleur op je wangen van buiten komt! Zojuist is bekend gemaakt dat die tentoonstelling is verlengd tot 22 januari 2017.
zeer duidelijk zeker als je de eerste maal zou in Gent komen met dank voor jullie goed duidelijk werk
Ik ga half december de Gentse Kerstmarkt bezoeken, maar al hetgeen errond is , is natuurlijk prachtig want in mijn ogen is Gent de Vlaamse topper van ons Belgenlandje. Dus ... 't zal genieten geblazen zijn.
Mis geen enkele van onze exclusieve aanbiedingen en last-minutes.